خانه > معرفی سایت > فروشگاه فیلم آنلاین و سایت اشتراک زیر نویس

فروشگاه فیلم آنلاین و سایت اشتراک زیر نویس

این نوشته مربوط به وبلاگ قبلی نویسنده «‌آی‌تی‌نگار‌» است‌، ممکن است مشکلی در عکس‌ها و لینک‌های ضمیمه وجود داشته باشد

تقریبا اولین مطلب آموزشی که تو وبلاگ گذاشتم طریقه ی اضافه کردن زیر نویس روی فیلم های دی وی دی بود. تو این مدت کاربران زیادی این مطلب رو خوندن و خیلی هاشون هم اینجور که گفتن ازش استفاده کردن . اما من با دو سایت آشنا شدم و مدت زیادی هست که ازشون استفاده می کنم که اونا رو در زیر معرفی می کنم :

سایت زیر نویس های فارسی :
این سایت یک سایت کامل در زمینه ی ارائه ی زیر نویسهای فارسی هستش و در مدت یک سالی که شروع به کار کرده تونسته مجموعه ی کاملی از زیر نویسها رو در خودش جمع کنه به طوری که اگه شما نتونستین زیر نویس فیلمی رو در این سایت پیدا کنین بهتره تو سایتهای خارجی هم دنبالش نگردین . این سایت علاوه به ارائه ی زیر نویس دارای انجمن نیز هست که کاربران می تونن به حل مشکلات یکدیگر بپردازند و اگر به زیر نویس سایتی احتیاج دارن می تونن در این انجمن مطرح کرده تا زیر نویس خودشون رو دریافت کنن . به طور کلی این سایت مفید ترین سایت فارسی در زمینه ی ارائه ی زیر نویس هستشش .

فروشگاه پاسارگاد : کاربرانی که تخصص کافی برای زیرنویس فیلم ها رو ندارند و یا وقت و حوصله ی این کار رو ندارند می تونند به سایت پاسارگاد مراجعه کنند . شما در این سایت می تونین مجموعه ی کاملی از فیلمها قدیمی و جدید و به طور کلی مطرح سینمای جهان رو پیدا کنین و بخرید . البته یکی از مزایای این سایت اینه که شما با استفاده از سیستم پرداخت کافی محصول مورد نیاز خودتون رو انتخاب کنین و پس از تحویل گرفتن در منزل پول رو به پستچی تحویل بدین . از نظر کیفیت هم خیالتون راحت چون خودم به شخصه هفتاد هشتاد تا از فیلم های این سایت رو به صورت شراکتی با دوستان خرید کردم و لذت . کلا نظیر این سایت رو نمیشه در وب فارسی پیدا کرد .

همونطور که دیدین این دو سایت خیلی از نیازهای سینما دوستان رو برطرف می کنند . من هم آرزو می کنم که هر روز از قبل موفق تر باند.

دسته‌ها:معرفی سایت برچسب‌ها: , ,
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

