خانه > قلم آزاد > گوگل نجاتم داد !

گوگل نجاتم داد !

این نوشته مربوط به وبلاگ قبلی نویسنده «‌آی‌تی‌نگار‌» است‌، ممکن است مشکلی در عکس‌ها و لینک‌های ضمیمه وجود داشته باشد

دوستان می دونند که دیروز من مطلبی گذاشتم که دیتا بیس وبلاگ پاک شده و مطالبم همه از بین رفته دوستان لطف کردن و با من ابراز هم دردی کردند از جمله نوید و علی اما در این بین عرفان پیشنهاد کرد که سری به حافظه نهان گوگل بزنم و آخرین صفحه ی Save شده تو اون رو ببینم که خوشبختانه به این طریق تونستم 10 مطلب آخر وبلاگ و همچنین لینک دوستان را دوباره برگردونم . اما کمک گوگل به همین جا ختم نشد . از اونجایی که من لینک RSS وبلاگ خودم رو در گوگل ریدر خودم گذاشته بودم تونستم 70 مطلب را دوباره برگردونم . اما در کل چند مشکل پیش اومد اول این که نزدیک به 20 مطلب اول وبلاگم از بین رفت. نزدیک به 350 نظر دوستان به مطالب از بین رفت (آخه میدونین من تشنه نظرم) و همچنین چون حسش نبود تمامی مطالب منتشر شده به تاریخ امروز ثبت شد. اما این مشکل یک مزیتی هم داشت که به لطف وردپرس 2.3 تونستم برای تمامی مطالب تگ نویسی کنم .

در کل از تمامی دوستان به خصوص عرفان عزیز بابت کمک مستمرش تشکر می کنم و میگم این یعنی پشتیبانی آی تی نویسها از هم .

یا حق …

دسته‌ها:قلم آزاد برچسب‌ها: , ,
  1. سپتامبر 26, 2007 در 11:33 ب.ظ.

    خوشحالم لااقل همین قد از مطالبتم برگشت. در ضمن من کاری نکردم.
    موفق باشی دوست عزیز مهندس :دی

  2. سپتامبر 26, 2007 در 11:43 ب.ظ.

    خوشحالیم

  3. سپتامبر 27, 2007 در 4:16 ب.ظ.

    به سلامتی
    ما که یک هفته وبلاگمون پکید هیشکی محلمون نذاشت 😦

  4. صبحونه
    سپتامبر 28, 2007 در 10:25 ق.ظ.

    بازم گوگل دم گوگل گرم !
    🙂

  5. سپتامبر 28, 2007 در 4:22 ب.ظ.

    خوب آره!
    اینکه آی تی نویسها به هم کمک می کنند فوق العداس چون به منم تا حالا خیلی کمک شده منم سعی دارم به بقیه کمک کنم هر چندبقیه بزرگتر از من هستن!

  6. سپتامبر 28, 2007 در 9:45 ب.ظ.

    خوب خدا رو شكر وگرنه ضد حال عظيمي بود
    يك تشكر هم از عرفان جان

  7. سپتامبر 30, 2007 در 6:37 ق.ظ.

    هي ميگم خرابتم گوگل ! دوستان مسخره مي‌كنند ، حالا ثابت شد خيلي جاها به درد ميخوره، البته شك كردم وقتي ديدم فيد وبلاگ شما 19 پست جديد نشون ميده! يعني 19 تا مطلب رو به اين زودي ارسال كرديد؟ البته فكر مي‌كردم كمي بيشتر به فكر باشيد و بك‌آپ رو فراموش نمي‌كرديد.
    موفق و پايدار باشيد

  8. اکتبر 1, 2007 در 1:25 ب.ظ.

    خوشحال شدیم
    مطالبتون آموزنده است خوشحال ميشوم تبادل لينک داشته باشيم

  9. ara
    اکتبر 2, 2007 در 11:30 ق.ظ.

    سلام میتونی یه سری به آرشیو اینترنت بزنی :
    http://web.archive.org/web/20070410044537/http://itnegar.net/

    سلام امروز می خوام اولین مطلب رسمی خودم رو تو این وبلاگ پست کنم که اون رو هم می تونین به عنوانیه هدیه برای افتتاحیه به حساب بیارین و اون چیزی نیست جز مجموعه قالب هایی برای وردپرس که متاسفانه تعداد نمونه های فارسیش در حدود 20 الی 25 تاست که من همشون رو معرفی می کنم به امید روزی که تعداد قالب های فارسی وردپرس بیشتر از انگلیسیها بشه در این مجموعه قالب قالب وبلاگ خودم و همچنین وبلاگ پاپیون هست و در زیر این مجموعه هم تعدادی سایت معرفی شده که قالبهای جالبی از جمله قالب وبلاگ نوید جان یا همون عصرونه هست که از بین این 3 شاخص فقط یدونه اش فارسی است که توسط آقای مهرداد رجبی فارسی شده و اون هم قالب خودشه بنده ی خدا واقعا سنت شکنی کرده . منم سعی می کنم این قالب وبلاگ خودم رو براتون فارسی کنم چیزی حدود یه هفته دیگه می زارمش تو سایت . لینک های ورودی در زیر هست :

    مجموعه قالب فارسی وردپرس

    مجموعه ی 80 قالب وردپرس

    مجموعه ی 600 قالب وردپرس

  10. اکتبر 3, 2007 در 10:57 ق.ظ.

    بهتره از افزونه‌ی wp db backup استفاده کنی٬ تا هر روز یه نسخه‌ی پشتیبان از پایگاه داده رو واست بفرسته.

  11. jozef
    اکتبر 7, 2007 در 4:37 ب.ظ.

    سلام دوست عزیز شاید این هم به دردت بخوره

    http://www.archive.org

  12. اکتبر 21, 2007 در 10:53 ب.ظ.

    رضا جان 2 تا مطلب در زمينه پشتيبان گيري از مطالب وبلاگ نوشتم بخوان شايد به دردت بخوره براي دفعات بعد

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

