خانه > وردپرس, ابزارهای وب > آمارگیری حرفه ای برای وردپرس

آمارگیری حرفه ای برای وردپرس

این نوشته مربوط به وبلاگ قبلی نویسنده «‌آی‌تی‌نگار‌» است‌، ممکن است مشکلی در عکس‌ها و لینک‌های ضمیمه وجود داشته باشد

از آنجا که در وردپرس شخصی بر خلاف وردپرس دات کام آمارگیر وجود ندارد کاربران مجبور به استفاده از آمارگیرهای مختلف و رایگان دیگر می شوند .که معمولا آمار کامل و دقیقی را در اختیار نمی گذارند همچنین بعضی افزونه ها هم برای وردپرس این کار را در سطحی بسیار ضعیف انجام می دهند به جز پلاگینی که آن را فارسی کرده ام و قصد معرفی آن را دارم . این افزونه استت تراک نام دارد و توسط مورف برای وردپرس نوشته شده . از ویزگی های آن می توان به :

1- بارگذاری در هر بازدید از وردپرس و ثبت اطلاعات که نتیجه ی آن آماری کاملا بی نقص می باشد.
2- شناسایی مرورگر و یا فید خوان کاربر
3- ارائه ی نمودار آمار
4-تشخیص وضعیت شما در موتورهای جستجو (تعداد صفحات ایندکس شده و… )
5- شمارش افرادی که از طریق خوراک وارد وبلاگ می شوند
6- نمایش آمار به صورت همگانی
اشاره کرد . برای نصب این پلاگین نیز به این روش عمل کنید :
پس از دانلود دو پوشه موجود در فایل فشرده را در شاخه ی اصلی بارگذاری کنید و پس از آن این آدرس را پیگیری کنید : http://YourDomain/wp-stattraq/stattraq-install.php و سپس بر روی گزینه اول یعنی » ساختن برد اطلاعات استت تراک نسخه ی 1.1 » و بعد از داخل پنل مدیریت وردپرس بخش افزونه ها این افزونه را فعال کنید توجه داشته باشید که بعد از فعال سازی فایلی که در بالا به آن رجوع کردید را پاک کنید تا مشکل زا نشود .

این اولین افزونه ای هست که من به روش استاندارد فارسی سازی کرده ام و طبیعتا بی مشکل نیست خوشحال می شوم که مشکلات را به من اطلاع دهید . در ضمن در بخش عبارات جستجو عبارات فارسی به شکل ؟ داده می شود که مشکل از کد نویسی افزونه هست و من بی تقصیرم اگر کسی روشی برای رفع این مشکل داره ممنون میشم کمکم کنه .

متاسفانه بارگزاری این افزونه به دلیل تغییر سرور امکان پذیر نمی باشد .

  1. امیر
    فوریه 18, 2008 در 3:55 ب.ظ.

    سلام
    خیلی ممنون از این که زحمت این کار رو کشیدید
    متاسفانه محیط کار با این شمارنده خیلی جالب نیست (از لحاظ گرافیک) اما باز هم از هیچی بهتره
    وقتی به قسمت سرچ موتور های جستجو میرویم می بینم که لینک سرچ هایی که با موتور ها شده بصورت ++++ یا ؟؟؟؟ نمایش داده می شوند .مشکل چیست ؟
    ممنون می شوم پاسخم را بدهید !.

  2. امیر
    فوریه 18, 2008 در 3:57 ب.ظ.

    یه سوال دیگر
    می توان خلاصه آمار را در صفحه اول سایت آورد تا بازدید کنندگان هم ببینند ؟آیا کد بخصوصی برای این کار است ؟

  3. رضا خانی پور
    فوریه 18, 2008 در 4:01 ب.ظ.

    امیر جان مشکل اول مربوط به خود افزونه است و من نتونستم راهی براش پیدا کنم در رابطه با ظاهرم خیلی سعی کردم خوب در بیاد ولی از این بهتر دیگه نشد .اما خلاصه آمار نه نمی توان نشان داد ولی میشه جوری تنظیم کرد که مراجعین بتوانند به صفحه ی آمار رجوع کنند.

  4. فوریه 18, 2008 در 10:09 ب.ظ.

    clicky خیلی بهتر از اینه… من قبلا امتحانش کردم…
    هم سنگین میشه بعد از یه مدت و هم اینکه حجم دیتابیس رو به شدت افزایش میده…

  5. فوریه 19, 2008 در 11:24 ق.ظ.

    سلام
    آقا دستت درد نکنه
    عالیه
    موفق باشی
    ممنون

  6. فوریه 20, 2008 در 7:27 ب.ظ.

    سلام
    مدتی است که بلاگرد که شما نیز از آن تعریف کرده بودید غیرفعال شده است. نظر شما درباره این سایت های مدیریت لینک چیست؟ http://www.persianweblog.ir/articles/show.aspx?id=463

  7. فوریه 20, 2008 در 8:53 ب.ظ.

    رضا جان من چی کار کنم ؟ به خدا این قالبت بد جور به دل من نشسته ! این کف خون هم که چیزی برای دانلود نذاشت …. ! نمی ذاری برای دانلود ؟

  8. رضا خانی پور
    فوریه 20, 2008 در 9:06 ب.ظ.

    روزبه جان جوابت را در وبلاگت دادم.
    و مجید عزیز با پیشرفت فن آوری و حضور وب 2 بسیاری از دوستان معتقدند که استفاده از گوگل ریدر در این امر بهترین است ولی همانطور که می بینید من از ابزار لینک وردپرس استفاده می کنم از طرفی استفاده از ابزارهایی مانند بلاگر هم حسن خود را دارد

  9. فوریه 21, 2008 در 5:43 ب.ظ.

    ممنون رضا جان ، بی صبرانه منتظر ایمیلت هستم

  10. فوریه 21, 2008 در 8:00 ب.ظ.

    آقا پوسته شما از این لینک قابل مشاهده است :
    http://ouo.ir/index.php?wptheme=WP+Premium
    اگر مسئله ای برای شما ندارد منتشرش کنم ؟؟

    منتظرم جواب هستم !!

  11. فوریه 22, 2008 در 10:10 ب.ظ.

    رضا جان ممنون بابت کامنتت . خیلی لطف کردی .

    ای کاش آی دی یاهو خودت رو می دادی که توی لیست مسنجر اضافه ات کنم . خوشحال می شم زنده باهات صحبت کنم

    roozbehonline@yahoo.com

  12. فوریه 25, 2008 در 1:15 ب.ظ.

    سلام
    من فريد هستم و از وبلاگ شما كلي مطلب جالب خواندم و حالا يك مشكل دارم و ان اينكه چطور ميشه widget سايت http://www.last.fmدر وبلاگم تو همين سايت ورد پرس قرار بدم تا قابل روئيت باشه

  13. فوریه 29, 2008 در 5:39 ب.ظ.

    بسم الله
    سلام. در مورد مشکلی که در ثبت داده‌های فارسی وجود دارد، چند روز پیش در انجمن وردپرس فارسی بحثی شد. با دنبال کردن راه حل هایی که آن جا گفته شده، احتمالا این مشکل را حل خواهید کرد.
    http://forum.wp-persian.com/topic/953?replies=11
    یا علی

  1. فوریه 20, 2008 در 10:56 ق.ظ.

پاسخی بگذارید

