خانه > روز نوشت > نجوای بهار هشتاد و هفت

نجوای بهار هشتاد و هفت

این نوشته مربوط به وبلاگ قبلی نویسنده «‌سیگنال‌» است‌، ممکن است مشکلی در عکس‌ها و لینک‌های ضمیمه وجود داشته باشد

باز هم شمارش معکوس برای تحویل سال نویی دیگر , سال نوی شمسی , سال 87 , لحظه ای که در آن طبیعت از نو زاده می شود تا نعمات بی کران خود را به انسان ببخشد . ولی از دید یک انسان امروزی چیزی نیست جز 13 روز تعطیلی مدارس یا 4-5 روز تعطیلات اداری و برای عده ای دیگر فرصت مناسبی برای مکیدن آخرین قطرات شیره ی جیب مشتری .

به قول یکی از دوستان » سوخت آزاد , گرمای هوا و قیمت جدید کالاها همه و همه نوید بخش فرا رسیدن بهار هشتاد و هفت است !!! » . اما در کل سال نوی شمسی در پیش است و همه جا حال و هوایی متفاوت دارد ( نه مثل سال های گذشته برای من ) . دوستان بلاگر هم به هر نحوی که می توانند پیام های تبریک خود را نثار ملت می کنند . امید وارم که سال هشتاد و شش چه خوب بود و چه بد , جه سخت بود چه آسان , چه شاد بود چه غمگین , سال هشتاد و هفت براتون سالی پر از پیشرفت و شادی باشد .

این نوشته ی کوتاه ( هر چند مزخرف ) را با یک پیام اس ام اسی که الان به دستم رسید به پایان می رسانم تا آخرین پست وبلاگ هشتاد و شش را ثبت کنم :

دم همه ی اونهایی که تو خونه تکونی دلشون ما رو دور نریختن گرم , …

ما هم سعی می کنیم زیاد جا نگیریم 😀

دسته‌ها:روز نوشت برچسب‌ها: , ,
  1. مارس 20, 2008 در 2:25 ق.ظ.

    سال نو را به شما تبریک می‌گویم و امیدوارم سالی سرشار از شادی و سلامتی داشته باشید.

    راستی من مدت هاست که مطالب شما (در وبلاگ قدیمی و جدیدتان) دنبال می‌کنم و شما را به لینک های خودم اضافه کردم. خوشحال میشم شما هم سری به من بزنید و اگر از وبلاگم خوشتان آمد به من لینک بدهید.

  2. مجید
    مارس 22, 2008 در 8:27 ق.ظ.

    مبارکت باشه انشاالله مث قبل دیگه مشکلی واست پیش نیاد

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

